.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اردوغان: نتانیاهو دیگر کسی نیست که بتوانیم با او صحبت کنیم
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد روابط خود را با رژیم صهیونیستی حفظ می‌کند، اما دیگر به نتانیاهو تلفن نمی‌کند.
اردوغان: نتانیاهو دیگر کسی نیست که بتوانیم با او صحبت کنیم

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه گفت که به دلیل اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه، تماس خود را با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قطع می‌کند.

 

براساس گزارش بارونز، رسانه‌های ترکیه‌ای به نقل از اردوغان گفتند: نتانیاهو دیگر کسی نیست که بتوانیم با او صحبت کنیم. اردوغان روز شنبه گفت که ترکیه روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی قطع نمی‌کند.

 

اظهارات اردوغان یک هفته پس از آن بیان شد که رژیم صهیونیستی اعلام کرد به دلیل لفاظی‌های شدیدتر ترکیه در مورد جنگ رژیم صهیونیستی و حماس، روابط خود با آنکارا را بازنگری می‌کند. رژیم صهیونیستی پیش از این به عنوان یک اقدام احتیاطی تمامی دیپلمات‌های خود را از ترکیه و سایر کشور‌های منطقه خارج کرده بود.

 

ارتش رژیم صهیونیستی حملات هوایی و زمینی خود به نوار غزه را از زمان عملیات غافلگیرانه گروه فلسطینی حماس در ۷ اکتبر گسترش داده است. از آن زمان تاکنون حداقل ۹۲۲۷ فلسطینی، اکثراً کودک و زن، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند، در حالی که بر اساس آمار رسمی، تعداد به هلاکت رسیدگان این رژیم از مرز ۱۵۰۰ نفر گذشته است.

 

به دلیل محاصره شدید غزه توسط رژیم صهیونیستی، علاوه بر تعداد زیاد تلفات و آوارگی، منابع اولیه و حیاتی برای ۲.۳ میلیون نفر ساکن غزه رو به پایان است. 

 

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشور‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.